Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Mes nepriimame daikto grąžinimui. Gražinant ekranus ar lietimui jautrius stikliukus (digitaizerius), visos apsauginės plėvelės turėtu būti nenuplėštos ir neturėtu būti perklijuotos.
Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
Prekes grąžinate Jūs, savo transportu.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, Mes įsipareigojame pasiimti tokią prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai Mes neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.
Jeigu viršuje nurodytos sąlygos yra įvykdytos detalėms yra suteikiama 3 mėnesių garantija, visoms kitoms prekėms suteikiama 12 mėnesių garantija.
Kokybiškos prekės nepriimamos.
Prekės yra grąžinamos adresu:
Savanorių pr. 176 (Norfos Bazės pastatas), Vilnius
Pašto kodas LT-03154
Mob. tel.:+370 659 32500
Elektroninis vartotojų ginčų sprendimas
Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą.
EGS platforma – paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.
EGS platforma prieinama adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/