Prekių grąžinimas ir garantija

2024-04-22

Kokybiškų prekių grąžinimas

1. www.reach.lt Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų, atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas privalo grąžinti prekę adresu Plungės g. 4, Vilnius LT-02300 Lietuva (terminalas nr. 1, rampos nr. 33-34).

2. Grąžinęs Prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

3. Prekės gali būti grąžinamos kreipiantis raštu į internetinę parduotuvę www.reach.lt. Kreipiantis raštu rekomenduojama naudotis rašytinio prašymo dėl kokybiškos prekės grąžinimo forma (atsisiųsti galite čia).

4. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta. Grąžinant Prekes būtina pateikti PVM sąskaitą - faktūrą ir užsakymo numerį.

5. Už grąžinamos Prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei Prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

6. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnyje nurodytoms prekėms.

Prekių garantija

7. Daugeliui Internetinėje parduotuvėje www.reach.lt parduodamų Prekių suteikiamas 24 mėn. garantinis laikotarpis, išskyrus tam tikras Prekes:

7.1. Apsauginiams ekranų stikliukams ir plėvelėms suteikiamas 12 mėn. garantinis laikotarpis. Garantija aprėpia atvejus, kai Prekė yra netinkama nurodytam įrenginio modeliui arba yra mechaniškai pažeista transportavimo metu. Garantija nėra taikoma natūraliam Prekės nusidėvėjimui.
7.2. Apsauginiams dėklams yra suteikiamas 12 mėn. garantinis laikotarpis. Garantija aprėpia atvejus, kai Prekė yra netinkama nurodytam įrenginio modeliui arba yra mechaniškai pažeista transportavimo metu. Garantija nėra taikoma        natūraliam Prekės nusidėvėjimui.
7.3. Atsarginėms dalims yra suteikiamas 3 mėn. garantinis laikotarpis. Garantija galioja pateikus kvalifikuotų remonto dirbtuvių PVM sąskaita – faktūrą ar kvitą už atliktus darbus.

8. Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių spalvos gali nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių įrenginio savybių. 

9. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas gali kreiptis raštu į internetinę parduotuvę www.reach.lt. Kreipiantis raštu rekomenduojama naudotis rašytinio prašymo dėl garantinio aptarnavimo forma (atsisiųsti galite čia).

10. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos patikrai. Tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.

11. Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti Pirkėjo asmeninių duomenų.

12. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.

13. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.

14. Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą. EGS platforma – paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus. EGS platforma prieinama adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

15. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės tai padaryti gali raštu elektroniniu paštu info@reach.lt

16. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

16.1. Prekės užsakymo numerį;
16.2. Nurodyti Prekės gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
16.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.

17. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

17.1. Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
17.2. Pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;
17.3. Atitinkamai sumažinant pirkimo kainą, jei Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
17.4. Grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes,  įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.

18. Atsakymas į Pirkėjo skundą Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę arba Prekių komplektą ir jos (-ų) pristatymo išlaidas bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą.



Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies)

Mes naudojame kelių tipų slapukus – nuolatinius ir vienos sesijos. Vienos sesijos slapukai ištrinami iš Jūsų įrenginio, kai tik uždarote interneto naršyklę. Nuolatiniai slapukai saugomi Jūsų įrenginyje tol, kol jie yra specialiai ištrinami arba kol baigiasi jų galiojimas. Sužinoti daugiau
Suskleisti